سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همجنسگرایی

نظر

همجنس گرائی 

 

117- و اما امرزه پیدایش همجنس گرائی و عقیم شدگی جنسی و نابودی عشق جنسی به جنس مخالف تبدیل به بزرگترین بحران آخرالزمان شده است که همه معضلات رابطه زن و مرد را به عرصه نسیان می برد. ولی آیا برهنه گری تا چه حدی در پیدایش همجنس گرائی و بیزاری مردان از زنان نقش داشته است؟ 

 

اگر تمام علت از این امر نباشد لااقل یک روی حقیقت این تباهی مدرن را تشکیل می دهد که روی دیگرش فقدان ولایت و محبت و مسئولیت زناشوئی و انحلال خانواده است و بچه های چنین خانواده هائی عمدتاً دچار اختلال عاطفی در عشق جنسی می شوند که زمینه همجنس گرائی است.

 

118- دفاع و حمایت از همجنس گرائی که از ارکان حقوق بشر شده است کمترین لطف و کمکی به این بیچارگان و ساقط شدگان وادی غریزه و هویت جنسی نیست و بلکه آنان را در این سقوط هول دادن است.

 

 گمان نمی کنم در میان عذابهای بشر مدرن، عذابی شدیدتر و عظیم تر از همجنس گرائی وجود داشته باشد که عذابی مستمر و فزاینده است. 

 

چه عذابی بزرگتر از تضاد آدمی با هویت جنسی خویش است. چه تضادی مرگبارتر از تضاد بین تن و روان است که تن و روان را توأمان تباه و متلاشی می سازد. این به معنای نابودی عشق جنسی است که عین نابودی غریزه حیات و محبت است. ...

 

استاد علی اکبر خانجانی 

حدیث عشق ص 16